niedziela, 10 sierpnia 2014

Nowa miłość...



Witam Was :)

Dziś miałam chwilkę czasu żeby zrobić dla Was zdjęcia w sumie były zrobione spontaniczne ale są :)
Chciałam się z Wami podzielić moimi nowymi ślicznościami które kupiłam sobie wczoraj.
Pewnego dnia siedząc na internecie zupełnie przypadkowo wpadłam na stronę z mnóstwem cudownych Air Max przeglądam jedną stronę drugą w końcu wpadłam na te cudowne najpiękniejsze od razu sobie powiedziałam że będą moje! I są! 
Jeszcze nigdy tak mi się żadne buty nie spodobały jak te nie żałowałam nawet wydanej na nie kasy :)

Nowa tu o sklepie Runcolors dlatego wczoraj z moim chłopakiem pojechaliśmy do ich sklepu stacjonarnego do Warszawy i sobie je kupiłam warto było, dla mnie to najcudowniejszy model jaki tylko widziałam :)
Dla zainteresowanych sklep znajduje się na starym mieście ulica Piwna 52/53 :)
A może znacie już ten sklep i też coś fajnego tam zakupiliście? 
Czekam na opinie i zapraszam do obejrzenia mojej nowej miłości - butów :)

Miłego wieczorku :) ;*



























Bluzka- h&m
Spodenki- nn
Buty- Runcolors


85 komentarzy:

  1. Wow! są faktycznie fantastyczne !! Nigdy nie widziałam tego modelu, MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ten model jest tylko u nich w sklepie nigdzie indziej także trafiłam idealnie :)

      Usuń
  2. Są na prawdę rewelacyjne! :) Od razu przechodzę do przeglądania strony.;) Może znajdę jakieś dla siebie. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ! Przepiękne te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne masz te buciki, ja szukam białych i nigdzie nie ma mojego rozmiaru ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś z Warszawy to zajrzyj do Blue City tam są białe Air Maxy 90

      Usuń
  5. bajeczne! Piękny6 kolor masz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje nogi mnie oniesmielaja! Sa zajebiscie szczuple, opalone! Idealna figura! Cwiczysz?
    Buciki faktycznie wpadaja w oko, te neonowe kolorki sa super :)

    Buziaki & Pozdrawiam i Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicze tylko objadanie się haha a tak poważnie to powinnam zacząć ćwiczyć ale jakoś mi sie nie chce :/

      Usuń
  7. Przepiękne są! Zgrabniaro :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo ale super! :) są świetne, i zdjęcia tez super :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście świetne buciki :) Takich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój chłopak chyba ma dużo kasy, że wozi Cię wszędzie gdzie tylko masz ochotę. nie szanujesz zbytnio ludzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i po tym sądzisz że nie szanuję ludzi?
      Otóż szanuję ale nie takich ciekawskich ludzi jak ty wsadzających nosa w nie swoje sprawy.
      A po za tym za twoją kasę nie jeżdżę więc nie interesuj się tym :)

      Usuń
    2. Oj dokładnie :P Widac na co lecisz :P Kasa, auto i sponsora ma... Co poprzedni sie zorientował i Cie zostawił ??? ;) Teraz już wiemy dlaczego tak szybko sobie znalazłaś pocieszyciela. Im szybsza kasa tym lepiej ^ Prawda paulinko?

      Usuń
    3. Dokładnie tak kochany anonimie dobrze że tak szybko mnie rozszyfrowałeś. Dobrze że tak wszystko wiesz o moim życiu ciesze się :D
      A tak w nawiasie poprzedniego zostawiłam ja bo był złodziejem i okradał mnie i moja rodzine.
      Przyjdź pogadamy w cztery oczy znajomy "nieznajomy" :)

      Usuń
    4. Bo popatrz popatrz jaka odważna ;) a w rzeczywistości szara myszka nie wyróżniająca się z tłumu.

      Usuń
    5. Gdybyś ty sie tak wyróżniała to byś mi powiedziała to w twarz a nie przez anonima na blogu haha pozdro cwaniaro :D
      Ups...chyba tu kogoś zazdrość zżera :D

      Usuń
    6. Raczej żal mi Ciebie :)

      Usuń
    7. Widzę kochana :)
      Każdy mądry to zobaczy :)
      Skończ mi zaśmiecać bloga ja nie zamierzam się zniżać do twojego poziomu :)

      Usuń
    8. Ach jak mi żal tych anonimów zazdrośników.
      Chyba jej albo jemu szkoda, że ci się dobrze wiedzie...

      Usuń
    9. w polsce tak jest że jak ktoś zobaczy że druga osoba ma trochę lepiej to już trzeba jakoś dopiec :)

      Usuń
    10. cześć tu Dominika :) nieznajoma dlatego z anonima ale przez przypadek trafiłam Na Twojego blogai tak sobie skaczę po postach :) przez przypadek przeczytałam też rozmowę powyżej :) skąd się biorą tacy ludzie... nie zwracaj uwagi i nie dyskutuj, a do drugiego ANONIMA który wypowiadał się wyżej. tu nie chodzi o to co kto ma / posiada ale to co ma w głowie a ty jak widać nawet w głowie nic nie masz :( i jeśli juz czegoś zazdrościsz innym to zacznij od rozumu, bo tego brakuje Ci najbardziej. do autorki bloga - FAJNE STYLIZACJE I W OGÓLE PIĘKNIE WYGLĄDASZ. pozdrowienia spod Łodzi :)

      Usuń
  11. butki zwracają na siebie uwagę. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj są piękne! :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. butki piekne, wspaniale kolory!! kochana zdradz sekret Twojej wspanialej figury I opalenizny. pozdrawiam buziaki
    AGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję żadnych diet, nie ćwiczę obżeram się do woli to mój sposób hehe :)
      co do opalenizny to bardzo szybko na słońcu się opalam i od razu na brązowo :)

      Usuń
  14. bardzo fajny zestaw! prosty i swiezy!

    OdpowiedzUsuń
  15. też tam kupowałam swoje maksy :)) Sliczny lakier !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne sa ;) Aczkolwiek ja np lubię czarne buty, jeśli chodzi o buty sportowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie buciki są śliczne! I te kolory! Można sie w nich zakochać.;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
  19. co to za lakier co masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze! Rzeczywiście są świetne! :)
    Jakie Ty masz piękne włosy ;o :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty! jaka Ty jesteś opalona :* ślicznie wyglądasz :))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! :) Super kolor na paznokciach! Też bym chciała być tak opalona... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz takie piękne włosy

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko i córko, jaką Ty masz piękną figurę!!!
    I te nogi do nieba!!
    I opaleniznę cudną!!
    Same łał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne :) Ja zakochałam się w Air Maxach, które kiedś widziałam na zdj na facebooku ale w Polsce raczej takich nie ma :( Miały znaczek Nike i wstawki w kwiatki, jakby różyczki czy coś, no booskie :) Jeśli ktoś widział u nas w PL podobne piszcie gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie można zaprojektować sobie samemu: ) na stronie Nike bodajże można samemu zaprojektować sobie buty, albo były one w wersji limitowanej

      Usuń
  27. Czy Ty kiedys zamierzasz ściąć włosy?? Szczerze długie sa ładne ale zazwyczaj kobiety ciągle coś zmieniają :0 Nie meczą Cie juz one???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam własnie mam wizytę 12 września u fryzjera ale 20 mam wesele i chciałam fajne fale na długich włosach ale zastanawiam się czy ich już nie ściąć czy umówić się dopiero po weselu :)

      Usuń
    2. Tylko te fale... juz do znudzenia -_-. Ciągle Cie widzimy albo w prostych albo pofalowanych... zmień cos zaszalej!!

      Usuń
  28. Heh ja Ci powiem że też czesto zapuszczałam zazywczaj dochodziło do "połowy" pleców a potem ocinałam i dla wszystkich było to wielkie wow ale zawsze byłam zadowolona w końcu to włosy tak.. odrosną :) A teraz mam troszke krótsze niż Ty ale tez długie i si tak zastanawiam bo dla mnie są bardzo uciążliwe niestety jeszcze rok musze je potrzyma do swojego wesela a potem idą na ściecie :) Gdyby nie to już dawno by ich nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też okropnie w pracy mam duszno włosy mi się wszędzie plączą a nie lubię w kucyku chodzić dlatego zetnę tak do piersi a potem się zobaczy bo myślę o jeszcze krótszych :)

      Usuń
  29. Tyle sie kryjesz z tym udostepnieniem facebooka a nie trzeba sie wysila żeby Cie znalezc :P

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są boskie :) takie to sama bym sobie sprawiła :)
    a anonimami się nie przejmuj :) głupota ludzka nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  31. w jaki sposób okradł Cie były chłopak? wybaczam za to pytanie,ale ja doświadczyłam czegoś podobnego mimo,że tyle lat ze sobą byliśmy :( to przykre jak ludzie potrafią wykorzystywać innych ;/ kochana nie przejmuj się tymi hejtami! jesteś cudowną dziewczyną nie jedna Ci zazdrości,a uwierz ma czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez jakiś rok co jakiś czas ginęła mi kasa i moim rodzicom potem złoto i w końcu się wydało ze to on bo ukradł bardzo dużą kwotę.
      Współczuje Ci bo to coś strasznego ja na szczęście znalazłam cudownego chłopaka który mi w tym wszystkim pomógł :)
      Nie przejmuję się mnie to bawi :)
      A ja widzę że to jakaś zazdrosna koleżanka dziewczyna nie umie ze mną w cztery oczy pogadać tylko w necie skacze :)

      Usuń
  32. Ooo nie wiedziałam, że na Starym Mieście jest taki sklep :D Dzięki za uświadomienie mnie. :D Będę musiała się tam wybrać, bo przymierzam się do kupna Air Maxów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój chłopak jest dużo od Ciebie starszy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie dziwie się, że miłość ;) Też bym się zakochała ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój były chłopak podbierał pieniądze bezczelnie z portfela albo grzebał po szafkach.Ehh ludzie w tych czasach mnie załamują. ;/ Ukaraliście go w jakiś sposób? Ja po prostu zgłosiłam to na policje i sprawa się wyjaśniła.

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz cudowne włosy! A buciki są fenomenalne, od razu rzucają się w oczy :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas! (bloga prowadzą dwie siostry, na dodatek bliźniaczki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. buty są cudowne! ;) włosy masz piękne wystarczy,że pomalujesz przed weselem i spokojnie możesz tak iść ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. masz może zdjęcia przed leczeniem trądziku? bo masz taką ładną buźkę,a coś wspominałaś,że wcześniej miałaś problemy ;) zmagam się z tym samym

    OdpowiedzUsuń
  39. super wyglądasz !!! i jak zwykle zachwycam się twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Paulino Twoje nogi i tyłek są tle best:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty + paznokcie + opalenizna + figura ! Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  42. o boże jaka jesteś piękna! nogi,opalenizna włosy i figura! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepszy zestaw ubrań biała bokserka i spodenki lub spodnie, zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale masz piękne włosy, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts