środa, 1 maja 2013

Stroje dnia- mój i mojej siostry :)

Witam kochane! :)

Dzisiaj trochę później post niż zawsze ale z siostrą przygotowałyśmy Wam niespodziankę a w niej nasze outfity i mnóstwo zdjęć hehe :)
Także od razu ostrzegam dużo zdjęć :)
Spodobał się Wam pomysł z wprowadzeniem outfitów mojej siostry i tak też zrobiłyśmy:)
Uciekamy na rowerki, bo ostro ćwiczymy hehe :D
A Wam życzymy miłego oglądania :)
Pozdrawiamy P. i S. :) ;*























Sweterek- Zara   Spodnie- Zara   Buty- nn   Torebka- Bershka   Zegarek- nn

A teraz moja siostra :)






Sweterek- nn   Spodnie- Zara   Buty- nn






22 komentarze:

  1. Prześliczne zdjecia ♥ .
    Proszę o pomoc : http://vizualny-swiat.blogspot.com/2013/05/maa-zmiana-planow-bloglovin-pomocy.html ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kobietki! cudowny masz zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje !:)
    Super, że się tak trzymacie razem i ćwiczycie miło popatrzeć na Was!:)
    U Was była dziś taka piękna pogoda??
    Pozdrawiam Was śliczne dziewczęta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne outfity! fotki robione w bindudze? :) fajne miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteście podobne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super szpilki!
    Pięknie wyglądacie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pękne dziewczyny! :D stroje świetne! :D

    obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteście śliczne :0 choruję na te buciki co Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczę butki masz ! A siostra świetne rurki ! :)A włosy to Obie macie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie genialne rurki ;33
    Śliczny sweterek ma twoja siostra *.*
    Świetne zdjęcia :**
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak siostry bliźniaczki! obydwie piękne buty macie!

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciałabym mieć siostrę, a jestem jedyna pośród 3 braci :P
    a Wy może będziecie mieć pierwszy znany (przynajmniej mi) siostrzany blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądacie! Masz ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zdjecia! jesteście prześliczne!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. hej
    co robicie ze macie takie piekne włosy
    jak o nie dbacie??? moze zrobisz post o tym jak dbasz o włosy? bardzo mnie to interesuje
    super blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest post o pielęgnacji włosów
      http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/03/pielegnacja-moich-wosow.html

      bardzo dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz za pozytywny jak i negatywny :)

Popular Posts